Требуемая версия игры: Любая
Установка - запустите Update.exe из папки Pillars.of.Eternity.Update.4-FTS\Update и установите обновление в папку с игрой.
Получайте бонусы за активность на сайте и выигрывайте пополнение Steam-аккаунта или другие ценные призы.
Скачивайте файлы без ожидания и дополнительной рекламы.
Подписывайтесь на любимые игры, интересных авторов и формируйте собственную ленту постов.
Changelog нынче не в моде?
Как применять этот патч: Вот как сделала я (благо есть опыт применения патчей в Divinity Original Sin). 1. Распаковать архив 2. Все файлы из папки "Update" скопировать в корневую папку игры (G:\Games\Pillars of Eternity) 3. Запустить файл "PoE_U4.bat" - и ждём пока идёт пропатчивание, 10-20 минут. ВНИМАНИЕ! Перед патчеванием обязательно скопируйте все файлы (которые не в папках, например PillarsOfEternity.exe) из корневой папки игры, - если у вас репак, - после установки патча - их нужно скопировать обратно с заменой (не безпокойтесь, в игре всё равно будет указана новая версия: 1.0.4.540 У меня всё получилось, и игра после этого запустилась! (Win7x64 U)
89.9% ошибка
Boudika Бедняжка. Забанили тебя. А не надо с ветряными мельницами бороться. Донкихотство на этом сайте не поощряется, тут люди бабло куют, - а ты им мешаешь, под ногами путаешься. Я застал вчера только концовку, как ты кидалась на какого-то модератора, с саблей на танк,- что мол он твой блог удалил. Ты пойми - блоги на этом сайте - это чистая джинса, проплаченая реклама. И если в блоге ты не хвалишь игру - тебя забанят. Пиши в ЖЖ, впрочем - да, - там никто читать не будет. Да... Нужно новый сайт делать, - каким был PG - 5 лет назад - когда за правду в глаза - не банили!
народ похоже всё сам делать должен вот ChangeLog Items, Spells, and Abilities - AoE indicators should now properly resize if the caster has a sub 10 Intellect score. - Fixed an issue with over-time aura spells not applying the correct value on the final tick. - Knock Down will now correctly be applied for the full duration of the effect. - Mantle of The Dying Boar will now trigger at 33% Endurance with the effect of 5 Endurance a tick. - Talisman of the Unconquerable will now give a 1.25 Focus multiplier instead of .25. - Blooded should trigger properly in all cases now. - Boar Animal Companion bonus damage should now work as intended. - Prone Reduction mod should now work correctly. Quests and Companions - Fixed Aloth and Kana speaking when they weren't in the party in one of the last levels. - Sagani's fox-specific banters now require the appropriate items in the player inventory. - Falanroed's dialogue no longer displays a node. - Durance will now properly discuss your dream with you if you've already discussed his staff. - Relaxed some constraints on Durance's quest conversation. This allows all characters, regardless of background or stats, to finish his quest. - Players can now loot the nest in Oldsong. - Fixed an invalid conditional check in one of Pallegina's conversations. - Heritage Hill tower will be fully revealed when exploring the map. - Fixed spawn issue in a ed interaction near the end of the game. - Fixed an invalid creature spawn in the Ogre Lair in Od Nua. - Sagani no longer references the antagonist by name before you know it. - A container in the Catacombs of Od Nua will now remember if it was looted. - The 'Master's Tools' quest will now work if you have the required items before starting the quest. - The 'A Two Story Job' ed interaction will not require a second grappling hook to climb down from the window if one was already used to climb up. General Fixes - Fix for camera movement problems when the game is paused or in a cutscene. - Fix to retroactively restore party movement in saves that display movement speed problems. - Made some fixes to movement speed problems that were being reported (e.g. Boots of Speed). - Fixed stacking health problems with the gul's 'Vomit Blood' ability. This fix should retroactively fix your saved games. - Optimized Save/Load game system for better performance. - Optimized how scene transitions are handled for better memory usage on 32-bit machines. This may allow players to transition to new areas without running out of memory. - Sound Sets from hired companions will now be properly restored when adding them to the party from the stronghold. - 'All Stronghold Upgrades' achievement now checks 25 upgrades instead of 26. This will properly reward the achievement if you already have fully upgraded your stronghold. - The 'Kill All Dragons' achievement will now properly fire if they are killed indirectly (like by a trap). This is a retroactive fix and will be rewarded if the dragons are already dead. - Fixed issue where store prices were getting exceptionally large after receiving a discount. - Fixed issues with gaining infinite XP from bad Stronghold data. - World time will not get very large in some cases after Save/Load. - Modelling offset with Durance's head has been adjusted. - Icon scale is now correct on Hearth Harvest and Reghar Konnek. - All shaders will now compile properly under DirectX 11. - Restored all the missing effects in the intro cutscene. - Removed Blunderbuss item from an early game loot table. - Changed the cursor type on the blood pool in the Temple of Skaen to conversation. - Fixed a few save game issues with dead summoned creatures. - Fixed issue where occasionally a crash would occur when initializing the Steam API. - Draggable windows are now handled properly when running at very high resolutions. - Swamp Lurker's animation won't spaz anymore when the game is paused. - Fixed an issue to prevent binding mouse buttons to window controls. - Game will now pause if you Alt-Tab during a cutscene in full screen mode. - Audio will now resume properly if the game loses focus. - Fixed an issue with infinite load screen if you transition while hovering over a container. - Characters will now wait for their idle animation before trying to reload which fixes an animation sync issue. - Damaged characters performing AoE attacks will not overload their AI state stacks anymore.
только непонятно почему вес такой мелкий там где я брал опись патч весит 1.45 гб http://bigtor.net/igry/action/5378-pillars-of-eternity-v-1040540-2015-pc-patch.html тут есть и для гоговской версии https://yadi.sk/d/q9UnB5n0fZHoe гоговский патч до версии 1.0.3.0524 http://sendfile.su/1104181 http://zalivalka.ru/210003 Патч от GOG !ТОЛЬКО! для Лицензии от GOG. и Всё! гоговский патч до версии 1.0.3.0530 http://sendfile.su/1105331 http://zalivalka.ru/210462 Патч от GOG !ТОЛЬКО! для Лицензии от GOG. и Всё! гоговский патч до версии 1.0.4.0540 http://sendfile.su/1109180 http://zalivalka.ru/212004 Патч от GOG !ТОЛЬКО! для Лицензии от GOG. и Всё! предзаказные длц: только для гог версии свинка и кольцо дракончик плащ
Вес вам не нравиться - вам гигатонны подавай. - А настоящий патч и не должен много весить. Настоящий патч - вносит изменения в уже существующий файл! - А тот, кто много весит - тупо - заменяет. Ни плащ ни свинка ни дракончик - просто не нужны - это антураж, они не играбельны. Вот кольцо - пригодилось, но после 4 уровня я им уже ни разу не воспользовался (на нормальной сложности).
http://rustorrents.org/torrent-63373-pillars-of-eternity-v-1030530-pc-patch новый патч
Boudika эммм... уже пол дня тут с бубном танцую, твой метод может и работает, но у меня после патча запускается стим. крякнутую версию никак не пропатчить?